• תקציב:
    150 מיליון ₪
  • תאור פרוייקט:

    פרויקט כמותי בהיקף של כ-150 מיליון ₪, הכולל דחיקת צנרת באורך של 4,100 מטר ובעומק משתנה של עד 36 מטר לאורך נתיבי איילון, המשמשים מאות אלפי מכוניות מדי יום בכניסה הדרומית לת"א. העבודות בוצעו בשותפות עם Wuwa Bau, חברת הבת של הקונצרן הגרמני Max Bögl.

    העבודות בפרויקט כוללות:

    • עבודות ביסוס ודיפון בשיטת Second pile לביצוע 8 פירי דחיקה והתקנת תאי בקרה בקוטר של 10 מטר ובעומקים משתנים עד לעומק מרבי של 36 מטרים.
    • מנהרת ביוב של צנרת בטון באורך של 4,100 מטר בקוטר פנימי של 1,600 מ"מ - בוצעה באמצעות דחיקת צנרת (PIPE JACKING).
    • התקנת צינור פוליאתילן בקוטר 1,000 מ"מ לאורך קו של 100 מטר ובעומק 8 מטר בשיטת קידוח אופקי.
    • התקנת צינור פוליאתילן בקוטר 400 מ"מ לאורך 211 מטר ובעומק 8 מטר בשיטת חפירה פתוחה.
    • ביצוע חיבורים מהקו הישן לקו החדש באמצעות צנרת GRP.

    הפרויקט בוצע במי תהום ובסביבה עירונית צפופה על תוואי האוטוסטרדה הסואנת ביותר בישראל, נתיבי אילון.
     

    סטטוס ביצוע:
    סתיים.

    המזמין:
    איגודן תשתיות איכות הסביבה

    פיקוח:
    א.ספיבק